Turkish Bank Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

3 Faydalı Yorum

Turkish Bank Türkiye de bankacılık hizmetine 1984 yılında İstanbul da ilk şubesini açarak girmiştir. Turkish Bank ana merkezi Kıbrıs’tır. Turkish Bank 1990 yılında Ankara,İzmir,Mersin ve Antalya da şubelerini açarak hizmet ağını genişletmiştir. Turkish Bank Türkiye de bankacılık sektörü için 1992 yılları başında yabancı banka kategorisinde çıkarak Turkish Bank A.Ş. olarak ayrı bir unvan almıştır.  Turkish Bank 200 milyon TL sermaye ile 2017 yılında Türkiye de 13 adet şubesi ve 20 adet ATM’si mevcuttur.

Tukhis Bank Hizmet Alanları :

  • Ticari Bankacılık,
  • Özel Bankacılık,
  • Bireysel Bankacılık,
  • Özel Bankacılık,
  • Fon Yöneticiliği,
  • Proje Finansmanlığı,
  • Acentalık Hizmeti.

Turkish Bank Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanmak İçin:

 Turkish Bank müşteri temsilcisine bağlanabilmesi yapılması gereken ilk işlem banka iletişim numarası olan “0(212) 373 73 73” numarasını arayın daha sonra ise otomatik sesli yanıtı açıldığında tuşlardan 0 rakamına basın direk olarak müşteri hizmetlerine bağlanmanızı sağlayacaktır.

Kısacası “0(212) 373 73 73” ardından 0 tuşlayın.

Sizin için Önerdiklerimiz

Yazar Hakkında: MüşteriHizmetleri

Türkiye'de faliyet gösteren firmaların müşteri hizmetleri hakkında açıklayıcı bilgiler sunan web sitesidir. Müşteri hizmetlerine hızlı bağlanma, müşteri hizmetleri telefon numaraları bilgileri içerir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir