HSBC Bank Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

3 Faydalı Yorum

HSBC Bank Türkiye de ilk olarak 1989 yılında kurulmuştur. HSBC aslen bir yurt dışı bankası olup yüzde yüz yabancı sermaye ile kurulmuştur. HSBC Bank’ın kuruluşundaki ilk ismi Midland Bank Ananonim Şirketiydi. Günümüzde hala faaliyet gösteren bir bankadır. Kurulduğu dönemde daha çok sermaye piyasasında ve kurumsal bankacılık alanına yatkınlık göstermekteydi. Fakat , 1997 yılından itibaren bireysel bankacılık hizmeti de vermeye başlamıştır. HSBC Bank Dünyanın en büyük üçüncü bankasıdır. Merkezi ise Londra da yer alan HSBC Kulesidir. Bugün ise HSBC Bank 66 farklı ülkede ve 4,000’e yakın bankacılık ofisi ile hizmet vermektedir.

  HSBC Bank Hizmet Verdiği Alanlar:

  • Kurumsal Bankacılık,
  • Bireysek Bankacılık,
  • Özel Bankacılık,
  • Birikim Yönetimi,
  • Küresel Bankacılık,
  • Ticari Bankacılık,
  • Yatırım Bankacılığı,
  • Sermaye Piyasası gibi alanlarda hizmet vermektedir.

  HSBC Bank Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma:

 HSBC Bank müşteri hizmetlerine direk olarak bağlanmak istiyorsanız ilk olarak yapılması gereken “0850 211 01 11” aramak daha sonra otomatik sesli yanıt sistemi açıldığında 1 rakamını tuşlayın ardından 8 rakamını ve son olarak 4 rakamını tuşladığınızda beklemeden müşteri hizmetlerine bağlanabilirsiniz.

Sizin için Önerdiklerimiz

Yazar Hakkında: MüşteriHizmetleri

Türkiye'de faliyet gösteren firmaların müşteri hizmetleri hakkında açıklayıcı bilgiler sunan web sitesidir. Müşteri hizmetlerine hızlı bağlanma, müşteri hizmetleri telefon numaraları bilgileri içerir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir